08 Δεκεμβρίου 2015

Μια απάντηση προς τον Τζήμερο και κάθε Τζημερο

Κυριακή βράδυ 6/12/2015 , πληροφορούμαι από φίλους/συντρόφους ότι τα προσωπικά μου στοιχεία είναι αναρτημένα στο διαδίκτυο από τον Θάνο Τζήμερο με δημόσια ανάρτησή του στην προσωπική του σελίδα στο facebook, ( τα δικά μου αλλά και της κ.Ζορμπαλά, εκθέτοντας προσωπικά δεδομένα, σε μια δόλια και ρουφιάνικη προσπάθεια να εμπλέξει ανθρώπους που αγωνίζονται , ανθρώπους που είναι αλληλέγγυοι σε κάθε μορφή αντιεξουσιαστικού αγώνα και να τους συνδέσει με το κυβερνών κόμμα τον Σύριζα.)

Με στοχοποίησε ο Τζήμερος , που όλοι γνωρίζουμε τις ακραίες πολιτικές του θέσεις, δίνοντας σε κοινή θέα τα πλήρη στοιχεία μου, ονόματα, διεύθυνση, τηλέφωνα.
Με στοχοποίησε ο Τζήμερος, το «λίκνο» της νομιμότητας, αφού πρώτα μου τηλεφώνησε από απόκρυψη και μετά έκανε κλήσεις κάποιος αριθμός που το έκλεινε μόλις απαντούσα , για να ταυτοποιήση τελικά τον κάτοχο του τηλεφώνου της ομάδας ιατρικής υποστήριξης της πορείας για τον Α. Γρηγορόπουλο.
Και ο «δημοκράτης» Τζήμερος και τα υπόλοιπα τσιράκια του , έκαναν την μεγάλη ανακάλυψη…
Ναι ονομάζομαι Δημητρης Μποζίκης, Ναι είμαι ο άνθρωπος που στην κατοχή μου είναι το συγκεκριμένο τηλέφωνο, Ναι ήμουν στην ομάδα ιατρικής υποστήριξης για την πορεία στην μνήμη του Α. Γρηγορόπουλου , και Ναι Τζήμερε και λοιποί πολιτικάντιδες , Ναι είμαι ένας , πολιτικά, ενεργός άνθρωπος που δηλώνει ότι είναι Αναρχικός .
Αν για τον Τζήμερο και για κάθε Τζήμερο είναι μια μορφή κατηγορίας αυτό ΝΑΙ την αποδέχομαι με μεγάλη ευχαρίστηση.
Ναι Τζήμερε είμαι Αναρχικός , που πιστεύει στην έμπρακτη αλληλεγγύη ,με κάθε τρόπο και δράση, που θα είμαι συμπαραστάτης κάθε αδικημένου , που θα υπερασπιστώ την ελευθερία του καθενός, που θα αγωνιστώ και εγώ μαζί τους, στους αγώνες φοιτητών, ανέργων, εργατών, αντιφασιστών, προσφύγων – μεταναστών, και γενικά κάθε αντιπάλου του κράτους.
« για την ελευθερία του καθενός και την ισότητα όλων» για εμένα δεν είναι μόνο μια ιστορική φράση αλλά τρόπος ζωής και πολιτική θέση , στην οποία δεν κάνω βήμα πίσω.
Στον μυωπικό μικρόκοσμο μιας πολιτικής που αντιλαμβάνεται τους ανθρώπους ως αριθμούς , ως ψήφους, ως εργαλεία , και στην διάχυτη φαντασιοπληξία για συνωμότες , οι άνθρωποι που αγωνίζονται ενάντια στο κράτος βρίσκονται αντιμέτωποι με τις φασιστικές επιθέσεις του κάθε Τζήμερου, αλλά κάθε σύγκρουση με το κράτος κάθε μάχη με τον κάθε βρωμερό φασίστα, όχι μόνο δεν μας πτοεί αλλά μας δίνει δύναμη και για την επόμενη.
Στον κόσμο της αντίστασης και της αλληλεγγύης, οι πρακτικές του Τζήμερου είναι έκφραση πολίτικης ήττας, ενός συστήματος που πεθαίνει και κάνει τις τελευταίες σπασμωδικές του κινήσεις.
Για τους ανθρώπους που αγωνίζονται από κάθε θέση , και για εμένα προσωπικά είναι ανυποχώρητος ο αγώνας για μια ελεύθερη και αταξική κοινωνία.
Για την ομάδα ιατρικής υποστήριξης που πρωτοβουλιακά οργανώσαμε με φίλους και συντρόφους , για την πορεία μνήμης του Α. Γρηγορόπουλου και για την δημόσια έκθεση του τηλεφώνου μου προς βοήθεια του κάθε διαδηλωτή, όχι μόνο δεν το αρνούμαι αλλά δηλώνω ότι όσο μπορούμε θα είμαστε παρών σε κάθε συγκέντρωση με γνώμονα την καθαρά κινηματική βάση Θα συμπαρασταθούμε στα θύματα της ένστολης καταστολής, που με υπερβάλλον ζήλο ασκούν οι «φρουροί» της «τάξης»
136 «τυχαία περιστατικά» δείχνουν με τον χειρότερο τρόπο πώς βλέπει το κράτος τους ανθρώπους, χωρίς να μιλήσουμε για τους εκατοντάδες τραυματίες και για τις συλλήψεις «στο σωρό».
Αγωνιζόμενος για τα ιδανικά μου , για τα πιστεύω μου, για τους συντρόφους μου και για τους φίλους μου, αυτά τα περιστατικά στοχοποιήσεων είναι που δίνουν σημαντικά μαθήματα και μου μαθαίνουν να αγωνίζομαι για ιδέες που κανένας αστός, πολιτικάντης, αφεντικό και μπάτσος δεν μπορούσαν να καταλάβουν.
Δεν μας χρειάζονται ήρωες. Ο ανυπότακτος αγωνιστής δεν είναι ιδιότητα , είναι θέση ζωής Όταν οι ένστολοι και μη έμμισθοι δούλοι του κράτους στοχοποιούν ανθρώπους , προσπαθούν να ασκήσουν το δικό τους εκβιασμό στη συνείδηση των καταπιεσμένων.
Όμως όταν γίνεσαι στόχος από τα «πυρά» της εξουσίας είναι ένας τρόπος να της αντισταθείς.
«Είμαστε καταστροφικοί φιλόσοφοι και δημιουργικοί ποιητές.
Περπατάμε μες στη νύχτα/μ’ έναν ήλιο στο τσερβέλο•/και με πυρωμένα μάτια/δύο πελώρια χρυσά αστέρια.
Περπατάμε…»
Και θα συνεχίσουμε να περπατάμε ενάντια σε κάθε εξουσιαστή.
Ούτε Βήμα Πίσω…
Δημήτρης Μποζίκης
7/12/2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου